Fungování pátracích kampaní
Oproti ostatním portálům neposkytujeme jen databázi ztracených zvířat. Vytvořili jsme komplexní pátrací systém s placenými reklamami na sociálních sítích.
Když se ztratí domácí kočka nebo pes, chceme udělat maximum pro to, aby se zpráva o jeho ztrátě dostala ke každému člověku v okolí. Toho bohužel nedocílíme jen vylepováním plakátů a příspěvky ve veřejných skupinách na internetu.
V rámci našeho agenturního přístupu jsme vám schopni vytvořit úplně stejné "marketigové" (v našem případě pátrací) kampaně, jako si běžně objednávají velké společnosti na sítích Facebook a Instagram. Tyto reklamy s popisem a fotkou vašeho zvířátka jsme potom schopni velice přesně zacílit na jakoukoliv lokalitu, kterou si zvolíme. Současně cílíme i na skupinu uživatelů, u které je největší pravděpodobnost, že vašeho mazlíčka viděli.
Co vše si hlídáme, aby se nám podařilo vašeho ztraceného pejska nebo kočičku v pořádku vrátit domů.
Manuálně vytvoříme a spustíme reklamy na sociálních sítích. Všechny reklamy jsou dělané na míru podle předem schválených pravidel.
Vytipujeme si, kde by se mohlo zvíře pohybovat. V té lokalitě následně spustíme všechny reklamy. Pokud si nejsme jistí, testujeme více lokalit najednou.
Jakmile nám lidé začnou psát komentáře s bližšími informacemi o tom, kde a kdy zvíře viděli, okamžitě upravíme podle nich cílení reklam a vás informujeme.
Hlavní výhody při pátrání přes placené reklamy
Pátrání tímto způsobem sice není zdarma, ale je dramaticky efektivnější, než jakýkoliv jiný způsob.